HOME

Friday, May 14, 2010

✿ SeNtiaSe Di Hati ✿

 
5 MAY 2010- Teringat aku mase lepas paper Operation Management(OM)..bersemangat Effa ajak strolling..
hahaha~ pukul5.30 ptg Effa call,, 
 
 
           "azniza, awk dimane?jadikan kitenye strolling? sory tau effa lmbat sikit, baru balik dari UPK..az,laili ngn siti gerak dulu tau.."
 
dlm hati alamak,,malasnye...azniza pun menjawab,,
 
           " owh effa,,jadi ke?az baru bngun tido la..hehehe..macam nak hujan je fa..."
 
 
ape lg..hah! ambik kaw mmg kne sound setepek dari Effa.hahaha~
bergegas aku call laili suruh siap-siap..
Akhirnye pukul 6ptg kiteorang sume menapak la pusing-pusing uitm tu...
Sebenarnye strolling ni lebih kepade spend time ngn membe2 aku ni before balik..
sebelum ni pon penah strolling,, tp strolling kali ni aku rase lebih bermakne...
borak-borak sambil jalan,makan-makan keropok sambil jalan
(wlaupun agk tak elok mkn smbil jln.hehe...)
ambik2 gmba sambil jalan,,eemmmm...mmg berbaloi turun ptg ni...terase sayu hati pule ptg tu..huhu~    
    
    
                                 
                                

Malam pule aku,LAILI,AISYAH,NOR,EFFA,SYAZA,AIMI J ke JUARA IKAN BAKAR...
bertempat di IOI,segamat. Kiteorang makan malam kat situ..
rupenye owner JUARA tu, kiteorang pnye lecturer uitm segamat,, PROF SAID OMAR...(lect BEL).
 
 
1st time kiteorang ke situ..boleh tahan la makanan..sedaapp..
dari pemerhatian aku, atau dari ape yg aku nmpak restaurant tu sangat diuruskan dengan baik..
layanan dari pekerja pun sgt memuaskan. ade wireless juge tau kat situ..
 
 
so,,for those yg nak lepak makan2 sambil surfing bleh g sini juge..bukan McD je..hehe..
dan yg paling penting,,sepanjang kiteorang kat situ,,
telinga kiteorang ni disajikan dengan lagu ZAMANI beb...evergreen pnye lagu..mmg best!
fav artis Aisyah tuh...hehehe..malam yg penuh dengan memori... 


 


Kat sini,, aku nak selitkan juge dua orang ni,,tak boleh tetinggal..
rakan yg aku kire sentiase buat aku nak tergelak dengan perangai yg busuk+sengal2 ubi tuh!
hahahaha...
Bersame dengan dorang ni since part1..membesar bersame-same..
aku sayang budak 2 orang ni! 



Habis sudah zaman diploma..mereka-mereka di atas ni la orang-orang yg paling aku sayang..
Aku rindu dorang sekarang ni! Sememangnye meninggalkan berjuta kenangan.
Sedey  tak boleh nak dikate..
yg pasti aku akn sangat merindui sahabat-sahabat aku....T_T
 
 

No comments:

Post a Comment

taip le ikut suke...