HOME

Tuesday, February 11, 2014

✿ Bertheme Park di Time Square! ✿



Salam..Hi there!
Hari ni nak kongsi kisah berjalan-jalan ke time square. Ber theme park at time square!!
 
Disebabkan dah berjanji dgn adik aku (Fatin) nak bawak dia ke sini so kne la kotakan janji.. ni kire system barter la ni..dia tolong aku on something and sebagai balasan kne la bawak dia ke sini. Haiisshhh~
 
Btw, pergi ngn mr husben skali..tp mengape mr husben yg terlebih excited neh? Bukannye first time dia ke sini..tp nmpaknye yg over ni mcm husben i dari fatin..heh?
 
Actually banyak je ‘mainan’ kat sini.. utk yg suka extreme indoor boleh la ke sini. Compare to genting punye indoor, rasenye kat sini lg best.. itu opinion aku la.. tp utk outdoor punye game, Genting still the best! Untuk first time yg ke sini mcm adik aku ni,, aku boleh nmpak keterujaan yg jelas terpancar di wajahnye..hahaaha~ Not bad la untuk ke sini beriadah berhapy happy ngn family, siblings, or even your frens..tak rugi pon.. besides entrance fees dia pun murah. Berbaloi- baloi la! (^_^)V

 
Below some picca taken ikut mainan yg ade. Ni yg mane sempat aku ambik la.. Disebabkan aku berbaju muslimah, nmpak ayu gittuw. So aku byk tak ikut fatin and husben gi myusup masuk mencilok cilok beratur nk maen bendalah yg ade kat sane. Keje aku jd photographer diorang lah.. lol? Haha.
 


Tolonglah fatin..nape buat muke gittuw..
haha muke excited mmg mcm ni eh?? heh?hehe.

 
 
 
 
Hah..Nampak tak mainan kat belakang tu?
tu name dia Dizzy Izzy..
berpusing je la dlm mase 3minit camtu..
pastu turun dari situ loya mcm nak muntah..haahaa.
 
 








 
Ok..yg ni pulak Ooorts Express.
Kene duduk dalam kereta tu..pastu pusing lagi....
well, mmg motif mainan ni di buat utk memeningkan kepala..hehe.





Ok. This one Space Attack! boleh nmpak tak keterujaan fatin..haha.
yg ini paling best! aku suke tgok dorang kne tunggang tebalik.hehe.







 
Ok yg ini DNA Mixer. Aku paling mngelak nk main benda ni kalau dtg sini..
Mmg takde dlm list aku. haha. Kau mmg kne pusing bertalu talu mcm dalam
blender tu. Even for 3minutes sumthing but still taknak jgk naik.huh! Mmg
tak larat la nk jerit.. Kompem muntah hijau lepas turun dr situ.hehe.







 
Ini Super Sonic Odyssey..Mmg best! haha.
ini roller coaster yg buat kau rase nak terbang. kompem!
Tp yg tak bestnye,, baru sekejap nk feling feling melayang,, tetibe dh stop..
beratur punye la panjang nk merasa naik, tp bile dh naik, pusing tak smpai 4minit pon..heh?
 
 
 
 
Ok dah penat.. gamba ini sempat di candid oleh fatin time nak balik.
 
Actually ade banyak lg benda yg menarik dan best kat sini. Uollss kalau ade terniat nk berhappy2 kat sini,, boleh la survey2 website Berjaya Times Square Theme Park ni..  
 
Untill we meet again. Bye! (^_^)
 
 

2 comments:

taip le ikut suke...