HOME

Thursday, January 23, 2014

✿ Raikan Cinta Azniza & Bahrin ✿



Hari ni dalam sejarah aku start update blog balik. Ussshh after a year! Wut theee… ak tak tau ape yg buat ak terpanggil untuk meng update nye.. Tapi yang pasti kali ni semangat berkobar kobar tu datang. Hehehe... Sementara tengah meluap luap ni,,, aku tekan je la pedal minyak ni. Go! Go! Go! Hehehehe..
 
Aku nak start cerite dengan kisah wedding aku.
 
My own wedding! Wwoooweee~
 
Mungkin takde ape yang menarik sangat..
Tapi nak jugak kongsi cerita dan gamba dari saat dinikahkan sehingga reception.
 
Hari jumaat malam sabtu, 11.10.2013 adalah tarikh keramat. Tarikh aku dan pasangan yang kini suami aku dinikahkan. Waktu tu nervous yang teramat. Hanya mampu berselawat supaya dipermudahkan segalanya. Alhamdulillah dengan sekali lafaz akad, kami sah dinikahkan.
 
 
 
Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan saat tu. Gembira, sedih, syahdu, bahagia semua ade.. perasaan berbaur baur gittuww.. sujud syukur  tanda terima kasih. Dengan nama Allah yang maha pemurah dan maha penyayang.. Alhamdulillah. Allahuakbar.
 
 
 
Selepas diakad nikah..sah!

My sweet hubby, Mr. Syamsul Bahrin bin Samuin.
Thank you soo much! alhamdulillah berkat doa semua….
 
We’re finally married!
 
Hehehe there’s no word bunga2 or jiwang2 for u my dear.
Except  a magic word from me,,
 
I LOVE U!
 
He is my boyfriend, He is my best friend, He is my HERO!
Terima kasih Ya Allah... Alhamdulillah..





 
Terima kasih pada keluarga yang banyak bersusah payah,
berpenat lelah uruskan majlis aku.. Mama and ayah orang  yg paling exhausted waktu tu. But they enjoy it! Dorang ceria je waktu tu..hehehe

 
Mama and ayah kesayangan aku yang tiada ganti. Thanks sooo much.
Sayang dorang sangat-sangat..
 
Thanks jugak kat kawan2 yg sudi datang memeriahkan majlis and datang tolong rewang. Hehehe…
 



pegantin with pengapit!




With my sweet darling~ ~ dorang ni yg byk tlong masa majlis. (^_^)




Membe sek zaman kecik2 yg havoc2!!





With bridesmaids!




Dayang-dayang yg mmg super hot!! hehe~ thanks sweetie (^_^)
 
 
My bestie @ pengapit aku.. luv u lah sweet!!


 * Doakan kami bahagia, selamat, dan dirahmati Allah..*
 * Semoga Anda juga dirahmati Allah dan dalam lindunganNya..Ameenn..*


No comments:

Post a Comment

taip le ikut suke...