HOME

Sunday, January 30, 2011

✿ Ulangtahun kelahiran ke-22 ✿

Assalamualaikum dan selamat sejahtera....
 
 
Alhamdulillah syukur dipanjangkan usia..28 JAN 2011 penuh dengan kejutan.
Semoge pertambahan usia ini membuat aku bertambah matang, belajar memperbaiki diri yg serba kekurangan, menambah ilmu, menjage hubungan dengan Allah dan sesame manusia,yg paling penting menjadi anak yg menggembirakan hati mak dan ayah..
 
 
Entry kali ini, aku nak berterima kasih pada sahabat dan teman teman..sapelah aku utk memberi penghargaan. cuma hadirnya entry ni, sekadar menyatakan rase hati..
Sesungguhnya menghargai setiap ape yg diberi.. 
 
 
Buat sahabatku, 
LAILI dan AIMI...terima kasih utk hadiah seperti gambar di bawah..
aku terima hadiah korang pade hari sabtu, 29Jan jam1130. 
Kunun mntak alamat utk kegunaan asignment econometric. 
ceit...cube memperkotak katikkan aku di situ.hahaha. btw, thanks.
Maap tak terus telefon korang seperti yg korang suruh aku buat bile dpt parcel tu. hahaha. 
Tipu la sgt kalau aku tak de kredit kan. 
 
 
Cumenye aku rase, kat sini medium yg paling baik aku nk bgtau betapa TERHARUnye aku. 
Seperti yg korang jangke la kan. Aku sgt terharu smpai nk mleleh air mata bce kad korang.
Really appreciate!! Aku xnak telefon sbb aku xpandai berkata kata. 
Takut tak terluah dengan kata kata bile kat telefon. Silap silap hari bulan korang denga sore aku menangis kat telefon.hahaha~ Rasenye cukup la di sini kan. 
 
 
Sesungguhnya aku amat berterima kasih dan terharu..
terima kasih utk kata kata semangat, terima kasih sbb xpernah lupa aku,
terima kasih slalu doakan aku, terima kasih slalu bwk aku g class sbb korang kate aku di hati korang.
mne2 jln msti bwk aku kan..terima kasih jgk sbb dh rajin g class.hahaha.bgus korang skang ni.. :))
jgn risau,,aku akn confess kat sume org bile tibe masenye. tak akan jd seperti sebelum ni..hehe.. terima kasih yg tak terhingga.peluk cium utk korang dorang. ^_^


aku tergelak weh bce ayt korang!haha~
sweet sgt2!! i like!!


Buat sahabat merangkap housemate,,
FAZLINA, terima kasih utk baju kurung tu. Sememangnya saye sgt suke warna tersebut! 
saye sgt tidak menyangke yg awak mengahadiahi saye baju tersebut. 
Pada awalnye saye cume ckp bju tu cantik dan mmg la  saye sgt suke dgn baju tu,, tp saye sgt TERUJA bile awk kate ambik la.ni hadiah hari jadi. wow! rase mcm nk peluk, mmg dh nak peluk tp awk tolak saye ckp "jgn nak geli sgt la.." (sedih xdpt peluk). hahaha~ terima kasih byk byk..terima kasih menjadi sahabat dan housemate saye yg memahami.. 
 
 
Saye disuruh pakai bju ni pada hari jumaat.mase bufday saye.so, pegi clas kul8-12 tu pakai la bju ni.rase happy sgt2 pagi tu.terase seri bufday girl tu terpancar kat muka.haha. 
 
 
Nak tambah sikit kat sini, terima kasih juga kat rakan sekelas.
Buat Nik Adli yg kecoh mulut tu tak berhenti bercakap sehinggalah satu clas n lecturer philosophy tahu bufday aku pade hari jumaat yg lalu. so, berdiri kat depan pade mulenye nk share info, tapi dapat skali lagu besday. satu clas nyanyi ramai ramai dan terima kasih buat Pn Rohanizan.thanks 4 da wish! :)) bertambah tambah happy!


warne fav!

Buat sahabat yg rockstar,
SYIDI dan AISYAH, terima kasih mlm bufday bersama korang. 
Makan makan di MaryBrown dan karoake..terima kasih jugak kat En.Bob yg menaja mkn mlm tu. haha.
Ni sume sidi pnye pasal. Suare cd n esah mmg best! rase aku tgah dtg tiket berbayar konsert artis terkenal.hahahaa~ thanks for the nite we spend together.
Sangat terharu dan gembira sebenarnye. LUV korang BABE!Aku tak akan lupe bagaimana cd drive kete esah malam tu. cuak!seram!kaw patot bwk kete kebal je cd!kalau berlanggar,kite selamat!hahaha..
 
 
Buat sahabat dan teman teman yg lain,
Terutamanya EFFA, SYAZA, PAAN, BEAR, KECIK, JEDA, AWIN, EN.FOSSIL, ILI, NADH, FATH, korang buat aku terharu. terima kasih utk doa dan ingatan yg tak pernah lupa untuk aku. 
Terima kasih yg tak terhingga buat korang semua. terima kasih utk semua ucapan baik ditelefon mahupun di facebook. Terima kasih byk byk. Semoge kalian sentiase dlm rahmat allah. Itu doa saye utk kalian...


* rase teruja bile punya sahabat yg penuh dgn kejutan. pasti akn ade surprise yg xdijangka!*

* bersukur dianugerahkan ALLAH sahabat di sisi.susah mahupun senang..*

No comments:

Post a Comment

taip le ikut suke...